21 December, 2014

My past InstaWeeks :)

by Unknown No Comments
Hoje é dia de mostrar-vos o que tenho andado a fazer ultimamente e nada melhor para ficar a saber disso do que as fotos publicadas no instagram porque as vezes não tenho tempo de vir ao blog mas de certeza que há novidades no instagram porque vou la todos os dias :)
Então resumo das ultimas semanas:

Today I'm showing you what I've been doing lately and the best way to do that it throw my instagra, sometimes I don't have time to write a post so if you want to be updated the best way is going to my instagram because there's for sure a new photo, I go there ever single day :)
So here's summary from past weeks:
1. 3 batons novos/ 3 new lipsticks
2. Sapateira alentejana/ A portuguese food
3. Limpei as minhas prateleiras dos vernizes/ Cleaning my nail polish rack
4. Dia de crepes/ Crepes day
5. A relaxar na praia/ Relaxing day at the beach
6. O meu bolo de aniversário/ My birthday cake
1. Dia do meu aniversário/ My birthday
2. Outfit do meu aniversário/ Outfit from my birthday
3. Unhas do meu aniversário/ Nails from my birthday
4. Apagar as velas/ Blowing my candles
5. Detalhe das sandálias/ Sandals Details
6. Palete de 88 cores de sombras/ 88 colors eyeshadow palette
1. Selfies/ Selfies
2. Unhas da semana passada/ Last week nails
3. Pôr do sol/ Sunset 
4. OOTD/ OOTD
5. Arrumar as sandálias/ Cleaning my sandals
6. Os meus piores inimigos/ My worst enemies

Se ainda não me seguem no Instagram, cliquem aqui :)
If you don't follow on Instagram yet, click here :)

0 comentários:

Post a Comment