21 December, 2014

Haul Time: Makeup products

by Unknown No Comments
Ontem foi dia de receber umas coisinhas que tinha encomendado e aproveitar para comprar mais uns vernizes para a colecção.
Comecei o dia a receber a visita do carteiro e fico sempre contente quando ele vem com encomendas e não com contas :)

Yesterday was the day that my orders were deliver and also day for me to shop for a few more nail polishes to add to my collection.
So I started the day with the postman knocking on my door to deliver two packages, I always get so excited when he brings me packages and not bills :)
  Recebi a encomenda de mais dos batons EOS, comprei um Honeysuckle honeydew para mim porque da última vez que fiz encomenda não estava disponível e comprei um Summerfruit para oferecer a minha prima. Ainda não experimentei o Honeysuckle mas estou a preparar uma review de todos os meus EOS.

So I finally got another EOS order, I bought a Honeysuckle honeydew for me because the last time I made my order it was sold out and I also bought a Summerfruit to give it to my cousin. I didn't try the Honeysuckle yet but I'm preparing a review with all my EOS.
Fui encontrar-me com uma amiga que vende produtos oriflame, para receber a minha encomenda. Encomendei apenas uma mascara, não que tivesse a precisar mas ela falou tão bem dela.

Then I went to meet a friend that sells oriflame products, so she could give me the order that I made from her. I order a mascara, not that I was in need to get one but she said it was so good.
E quando vinha de casa da minha amiga, resolvi ir espreitar o chinês ao pé de minha casa para ver se havia novidades nos vernizes, e não é que eles receberam uma colecção lindíssima da YesLove. Eu queria todos mas como estava com a minha mãe, ela não me deixou ficar maluca e disse para eu ir comprando aos poucos. Adorei estas duas cores, o mais escuro já estou a usar por isso no próximo Nails Of The Week já vão conseguir ver como fica. Custam apenas 1€ cada e são lindos de morrer.

When I was coming from my friend house, I stopped at a chinese shop closer to my house to see if they had new nail polish colors and they got a new gorgeous collection from YesLove.
I wanted to get them all but I was with my mom and she didn't let me go crazy, she told to buy then slowly. I loved this two colors, I'm already wearing the dark one so on my next nails of the week, you will see it. They only cost 1.50 dollars and they're gorgeous.

XOXO

0 comentários:

Post a Comment